روشاروشا، تا این لحظه: 5 سال و 2 روز سن داره

روشا عشق مامان و بابا

اولین ولنتاین

1398/1/31 16:43
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 14 فوریه روز ولنتاینه عشق مامان . با اینکه مامانی نباید پشت فرمون بشیینه ولی امروز من و تو کلی جاها رفتیم . صبح ماشینو برداشتیم و با هم رفتیم بیرون.

 خیابونا خیلی خوشگلن این روز ؛ همه دنبال بادکنکهای قرمز و شکلاتن .

سبدهای پر از عروسک و شکلات .حتی اگه فقط برای رفع تکلیف هم خیلی ها این روز کادو بخرن بازهم به نظرم قشنگه.

خلاصه که مامانی ، من و تو هم رفتیم توو یه مغازه پر از عروسکهای خوشگل .البته قبلش کارهاشونو توو اینستاگرام دیده بودم .مغازه خیلی شلوغ بود .ولی آقای مهربون چون دید من و تو دونفریم زود کارمون رو راه انداخت وعروسک خرس خوشگلمونو داخل یه بادکنک بزرگ گذاشت و  بادکنکهامونو حاضر کرد.

بعدش رفتیم تا برای بابایی شکلات هم بخریم.بعد از خرید اینا باید زودی میومدیم خونه تا قبل اومدن بابایی همه چیرو بچینیم تا سورپرایزش کنیم.

خیلی ترافیک بود .در اون حد که من و تو دیگه خیلی خسته شده بودیم و نتونستیم تا شیرینی فروشی بریم و کیک بخریم ولی تونستیم مواد اولیه استیک رو بگیریم و بیایم خونه که یه شام خوشمزه هم درست کنیم.

آخه من و بابایی یه قراری داریم که هر سال شام شب ولنتاین استیک و قارچ بخوریم .امسال که اون تو خوردی سال دیگه کنارمون .

عکسهای بعدشم که وقتی بدنیا اومدی بهت نشون می دم دختر قشنگم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)