روشاروشا، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

روشا عشق مامان و بابا

سونو تعیین جنسیت

1397/8/15 11:47
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی الان 3 ماهه که ما تو رو توو دنیای خودمون داریم .

عشق مامان و بابا دیروز رفتیم پیش دکتر فرزانه ، دکتر سونو گرافیت ، خیلی نگران سلامتیت بودم ، دلشوره داشتم و تووی دلم از خدا می خواستم فرشته کوچولویی که می خواد به ما بده سلامت باشه .

مامانی لحظه اولی که دکتر دستگاه رو روی شکمم گذاشت و من دیدمت نمی دونی نمی دونی چه لحظه ای بود ، بهترین لحظه عمرم بود،  چشمام پر از اشک شوق بود می خواستم دستمو دراز کنم و صورت نازتو نوازش کنم .

عشق مامان  ، بابایی از دیدنت دل توو دلش نبود نمی تونم خوشحالیرو که توو چشماش بود با هیچ کلمه ای توصیف کنم . بابایی بهترین بابای دنیا می شه چون مهربونترین و خوش قلب ترین مرد دنیاست.

بعد از دیدنت نوبت به شنیدن صدای قلبت رسید زیبای من . صدای قلبتو شنیدیم. اولین صدایی که از تو به گوش من و بابایی رسید زیباترین آهنگ توو کل دنیا بود .

 در آخر دکتر به ما گفت که تو یه دختر خانمی .

تو یه فرشته خانمی .

نمی تونم بگم که حالم چطوره . من هر لحظه که باهات حرف می زدم 2 تا اسم بود که من و بابایی باهم برات انتخاب کرده بودیم .هر دورو می گفتم . ولی از امروز می دونم با چه اسمی باهات حرف بزنم .

روشا خانم ، به خانواده ما خوش اومدی .

تو روشنایی خونه مایی .

من و بابایی دیشب کلی برات نقشه کشیدیم ،کلی بزرگت کردیم ، کلی جاها باهم رفتیم و برگشتیم .

انشالله که سالم و سرحال بدنیای ما قدم بگذاری .

خیییییییییییییییییییییییییلی دوست داریم .

 

پسندها (2)

نظرات (0)